Recensioni clienti

Cosa dicono i nostri clienti

"Eccellente"

Tutto come da aspettative …..Lo consiglieremo certamente . Ottimo rapporto qualità'/ prezzo. Cordiali saluti e arrivederci .
Ospite dell’Hotel
10-ott-2019

"Eccellente"

"Eccellente"

The Deminka Palace is "the place" where you should stay, if in Prague. The personnel is polite, qualified, professional and always ready to help. Breakfast is super. Rooms are well cleaned and really nice. We booked an Attic Suite Apartment (a very nice one, at a very good price) and we were in four. I strongly recommend this beautiful hotel, if you want to live the best experience ever. Thanks a lot to the staff for having made our holidays so nice!
Guest_4243939
28-set-2019

"Eccellente"

"Eccellente"

Beautiful hotel. the attic where we stayed is lovely. Friendly and helpful staff. Excellent breakfast. The hotel is centrally located and a stone's throw from Wenceslas Square and the metro station. I highly recommend it. We will be back.
Ospite dell’Hotel
12-set-2019

"Eccellente"

"Ottimo"

Unica pecca: un inserviente è entrato in camera per lasciare un pacco non richiesto e mai consumato di snack del minibar nonostante ci fosse il cartello "do not disturb". per il resto, personale molto professionale e disponibile. il bellissimo ambiente art deco vorrebbe un tocco in più nell'arredamento delle camere, belle, grandi e luminose. abbiamo apprezzato la finestra in bagno.
Ospite dell’Hotel
4-set-2019

"Ottimo"

"Eccellente"

Posizione ottima, che rende possibile girare Praga a piedi senza alcun problema. Anche la stanza era perfetta, spaziosa e pulita! Consiglio vivamente questo albergo.
Guest_4040305
11-mar-2019

"Eccellente"

"Eccellente"

E' la seconda volta che vi soggiorniamo e devo dire che e' meravigliiso nessuna nota negativa abbiamo viaggiato con la famiglia un gruppo di 8 persone tra cui una bimba di 8 anni e come sempre tutto e stato all'altezza delle aspettative. Lo consiglio sia per il servizio che per la posizione
Guest_4077948
4-mar-2019

"Eccellente"

"Ottimo"

Hotel vicino al centro e comodo da raggiungere con i mezzi pubblici però non era ben specificato sul sito come arrivare dalla stazione del metro. Bella struttura e ben tenuta. Mi hanno dato una camera molto bella ma non funzionava la cassaforte per cui, essendo un festivo e non potendo aggiustarla, mi hanno spostato in una un po' più piccola però esposta al sole ma senza aria condizionata, aveva solo un ventilatore. CALDISSIMA!!!!
Ospite dell’Hotel
28-giu-2017

"Ottimo"

"Eccellente"

Jsem spokojena, přijedu určitě zase. Personál přátelský, vstřícný. Čisto,uklizeno,snídaně vynikající!
Guest_4435557
23-feb-2020

"Eccellente"

"Eccellente"

Amazing Price! Aman the Night Receptionist extremely friendly and helpful. Nice big bedroom, lots of hot water and very clean. Shame the Double Bed could be felt as a Twin with 2 bed put together..But that is noe a big problem. TV's are a bit small with no UK Channels. Breakfast was fantastic with great choices. I would definitely stay again! I love the old charm to this hotel but I felt the Breakfast decor was a bit too "plastic" like when it came to chairs and tables - look cheap did not fit in with the old "worldy" charm. But I do like this hotel very much!:) Thank you!
Guest_4458459
17-feb-2020

"Eccellente"

"Ottimo"

Hotel gut aber sehr grosser Fehler keine Parkplätze
Ospite dell’Hotel
12-feb-2020

"Ottimo"

"Eccellente"

Bol som spokojny
Ospite dell’Hotel
12-feb-2020

"Eccellente"

"Eccellente"

Had a brilliant stay. It was clean, in a good location, served a great breakfast and the staff were extremely helpful. Would definitely recommend and would certainly stay here again!!
Guest_4454031
10-feb-2020

"Eccellente"

"Eccellente"

Все супер!!!! Рекомендую!!!!! С удовольствием вернусь!!! Расположение супер!!!
Guest_4419675
22-gen-2020

"Eccellente"

"Eccellente"

Super
Ospite dell’Hotel
27-dic-2019

"Eccellente"

"Eccellente"

Friendly staff, great rooms and shower, good breakfast
Ospite dell’Hotel
20-dic-2019

"Eccellente"

"Eccellente"

Alles bestens. Gerne wieder.
Guest_4338261
13-dic-2019

"Eccellente"

"Ottimo"

Pobyt v hoteli Deminka Palace hodnotím pozitívne. Všetko pekne čisté, upratané, personal bol veľmi milý a ústretový. Jedinú výhradu mám voči izbe, kde bolo uvedené že izba má strešný výhľad na Prahu, žiaľ mala len strešné okná ktoré boli vysoko takže bolo vidieť len oblohu =(. Celkový dojem z pobytu bol ale veľmi dobrý a ak bude možnosť tak sa sem vrátim.
Guest_4363711
13-dic-2019

"Ottimo"

"Ottimo"

I reserved a room but the reservation was turned down due to credit card problems. Never the less they charged me for the reservation anyway and it was too cumbersome to get this fixed. Eventually it was fixed, and a subsequent stay at the hotel was fine.
Ospite dell’Hotel
5-dic-2019

"Ottimo"

"Eccellente"

Great hotel in a great location, staff were super friendly and nothing too much trouble. Just 5 mins walk from Wencesles Square and plenty of restaurants and bar to go too. Breakfast was a great addition too. Plenty of choice. Would highly recommend this hotel for price, location and overall quality.
Guest_4249598
2-dic-2019

"Eccellente"

"Ottimo"

We had a very nice stay in this hotel, thanks to the staff and the comfortable room. 2 little remarks: the street next to our room was very noisy and the breakfast was delicious (especially the homemade bread !!) but repetitive.
Ospite dell’Hotel
28-nov-2019

"Ottimo"